vrijdag 28 december 2012

Kennismaking

Hallo,

Ik ben Ria, moeder van onder andere Vera.
Ik heb heel erg de behoefte deze blog te maken en vol te schrijven met dat waar Vera laatst mee uit de kast kwam: ik ben verliefd op meisjes.
Natuurlijk wist ik het al: ik ben haar moeder en we hebben een heel goede band.
Ik had het ontdekt, ook zwart op wit, daarover de volgende keer meer.
Ik schreef mijn verhaal op en stuurde het naar de eva, een christelijk tijdschrift, als bijdrage voor 'Eva in vertrouwen'. Na een intervieuw met Marianne Grandia hierover, gewoon via de computer, kwam het artikel in het nu laatste nummer van de Eva te staan. En ik hoopte hiermee dat Vera het zou lezen en zich prijs zou geven.
Omdat wij de Eva samen lezen met mijn zus, kregen we hem niet de zesde in de brievenbus, maar pas op 22 december, twee dagen nadat Vera mijn artikel in de computer ontdekte. Ook daarover later meer.
Ik hoop dat zowel deze blog, als het Eva-artikel, er aan bij kan dragen anderen tot steun en bemoeidiging te zijn in dezelfde situatie.
Deze blog: een worsteling, een open brief, een strijd van moeder en dochter. Maar, naar ik hoop, bovenal een vastklampen aan God, onze Vader, van Wie we weten dat Hij ons nooit laat vallen!


2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij best een heftig bericht voor je. Daar is niet een twee drie even .... Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte, hoezo sterkte? Klinkt alsof er wat mis mee is...

    BeantwoordenVerwijderen